Res més començar la classe la mestre ens va llegir una poesia d’un llibre que va portar, de manera que ens serveix d'exemple per quan ho haguem de fer nosaltres.
En resum podem dir que la classe de divendres va estar dividida en dos parts.
La primera part de manera teòrica la professora va acabar d’explicar alguns significats sobre l’expressió.
La segona, més pràctica, ens va fer respondre per escrit unes cinc preguntes sobre les llegendes i les rondalles en grups de dos per després posar-ho en comú. Van sortir llegendes molt variades i de diferents llocs que mai havia escoltat.
Aquest moment de la classe va ser el més entretingut perquè vaig recordar llegendes, com la del Pantà de Sau, que s’havia que existien perquè me les havien explicat quan anava a l’escola però que amb el pas del temps se m’havien oblidat i no me’n recordava d’elles.
En resum podem dir que la classe de divendres va estar dividida en dos parts.
La primera part de manera teòrica la professora va acabar d’explicar alguns significats sobre l’expressió.
La segona, més pràctica, ens va fer respondre per escrit unes cinc preguntes sobre les llegendes i les rondalles en grups de dos per després posar-ho en comú. Van sortir llegendes molt variades i de diferents llocs que mai havia escoltat.
Aquest moment de la classe va ser el més entretingut perquè vaig recordar llegendes, com la del Pantà de Sau, que s’havia que existien perquè me les havien explicat quan anava a l’escola però que amb el pas del temps se m’havien oblidat i no me’n recordava d’elles.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada