Avui a seminari hem començat amb la presentació setmanal sobre les noticies que trobem al llarg de la setmana i que ens tocava exposar a mi i a una companya de classe, l’Alba.
Seguidament, vam omplir un qüestionari anònim del perquè havíem escollit la universitat Ramon Llull.
A continuació, vam parlar de quines qualitats havia de tenir un bon professor i per fer-ho ens vam posar en grups de tres i quatre persones i vam haver d’escollir cinc o sis adjectius. Després d’això, vam fer una posada en comú i ens vam adonar que alguns d’aquests atributs estàvem repetits o d’altres que volien tenir el mateix significat. Tots els grups vam coincidir molt a l’hora de posar aquests adjectius, alguns dels quals eren per exemple: exigent, just, motivador, expressiu, entre d’altres.
Quan vam acabar aquest exercici, a partir dels treballs fets a casa sobre el llibre “Va de mestres” van fer una posada en comú sobre les idees que havíem escollit i el perquè. Cadascú va triar una de les seves i la va llegir de manera que vam poder veure si algú més del seminari havia escollit també aquell fragment perquè li havia semblat important. A mesura que anàvem llegint em vaig adonar que molts havien escollit moments del llibre iguals o bé, que significaven el mateix però que ho havien escrit de manera diferent.
Vam acabant la classe entregant els treballs i desitjant-nos un bon cap de setmana.
Seguidament, vam omplir un qüestionari anònim del perquè havíem escollit la universitat Ramon Llull.
A continuació, vam parlar de quines qualitats havia de tenir un bon professor i per fer-ho ens vam posar en grups de tres i quatre persones i vam haver d’escollir cinc o sis adjectius. Després d’això, vam fer una posada en comú i ens vam adonar que alguns d’aquests atributs estàvem repetits o d’altres que volien tenir el mateix significat. Tots els grups vam coincidir molt a l’hora de posar aquests adjectius, alguns dels quals eren per exemple: exigent, just, motivador, expressiu, entre d’altres.
Quan vam acabar aquest exercici, a partir dels treballs fets a casa sobre el llibre “Va de mestres” van fer una posada en comú sobre les idees que havíem escollit i el perquè. Cadascú va triar una de les seves i la va llegir de manera que vam poder veure si algú més del seminari havia escollit també aquell fragment perquè li havia semblat important. A mesura que anàvem llegint em vaig adonar que molts havien escollit moments del llibre iguals o bé, que significaven el mateix però que ho havien escrit de manera diferent.
Vam acabant la classe entregant els treballs i desitjant-nos un bon cap de setmana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada