dilluns, 2 de novembre del 2009

Classe: Dilluns, 2 de novembre

DESCRIPCIÓ

La classe de dilluns la vam dedicar a exposar el procediment que havíem seguit per portar a terme la descripció d’un company en l’exercici, que ens va encarregar la professora, anomenat ¿Qui ets tu?.

Aquesta presentació consistia en portar una fotografia d’un company, el que s’havia triat per descriure, i a partir d’aquesta presentar algun aspecte rellevant que havies observat en aquella persona, a més, d’exposar els passos que havíem seguit.

Aquesta exposició havia de tenir una durada de dos minuts per persona, ja que un company de la classe cronometrava el temps.

REFLEXIÓ

L’exercici de descriure a un company, crec que ens ha ajudat a recordar com es feia una descripció, ja que per lo menys jo feia molt que no en feia cap. A més, ens ha fet fixar-nos en alguns aspectes de la persona que havíem de descriure i que potser a simple vista no ens haurien semblat rellevant. Podem dir que ens ha fet establir més relació amb aquella persona, sobretot quan l’hem hagut de preguntar coses sobre ella, i conèixer-la més.

L’exposició que vam fer a classe, també, va ser positiva ja que d’una banda ens ajuda a explicar el treball que hem fet davant d’un públic i d’altra, el fet de que aquest temps estigués limitat, ens va bé per saber calcular el temps a l’hora d’exposar.

També, explicar els passos que hem seguit per arribar a la descripció penso que et fan reflexionar de com l’ha vols fer i quins aspectes vols descriure del company que has escollit.

APROFUNDIMENT

Jo per poder arribar a fer la descripció de la meva companya Eva Gómez vaig seguir els passos següents:


1.Vaig fer un esquema sobre el que volia descriure d’ella. Els punts més importants d’aquest eren:

Una presentació sobre ella (nom, anys, on viu...).

Com és físicament.

Quin caràcter té.

Les seves aficions i curiositats.

2.Seguidament, vaig posar informació dins dels punts anteriors sobre el que jo sabia.

3.Per acabar-ho d’omplir, vaig preguntar-li les dades que em faltaven i em feien falta per fer la descripció.

4.Un cop l’esquema estava complet el vaig escriure en forma de redacció (com es pot veure al bloc).

5.Un cop escrita vaig afegir la fotografia de l’Eva que ella em va enviar.

6.Per últim, vaig penjar la descripció al bloc i la vaig imprimir per portar-la a classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada