dijous, 12 de novembre del 2009

Seminari 30/10/09

Vam començat el seminari amb l’exposició de les notícies que van trobar durant una setmana les meves companyes Norma i Anna. Elles, entre totes les que van nomenar, van voler ressaltar la noticia que parlava sobre el canvi de nom de les festes, és a dir, en compte de anomenar-les “Vacances de Nadal” posar-les-hi el nom de “Vacances d’hivern”. A l’hora de fer el debat, el que van fer és posicionar-se una a favor i l’altra en contra per veure si creaven discussió.
Jo penso que si la nostra tradició és anomenar-les “Vacances de Nadal” no trobo bé que ara de cop i volta es canviï el nom. Crec que són unes festes pròpies de la nostra cultura, que sempre se han dit així i que per molt que les persones siguin creients en la religió catòlica, o no, han acceptat aquest nom i celebren aquestes festes, la qual cosa canviar-ho ara em sembla una xorrada.

Seguidament, després de concloure l’exercici sobre les notícies, alguns voluntaris de la classe van obrir el seu bloc i van explicar el que havien fet fins a llavors. Jo que vaig ser una de les persones que van sortir, el vaig obrir. A partir d’aquí, vaig mostrar si tenia etiquetes, quantes entrades de les diferents matèries havia fet, els enllaços... i un cop fet això, vaig llegir la meva última entrada de seminari que tractava sobre .... i el professor em va donar la seva opinió sobre l’escrit.

Un cop vam acabar aquest exercici, com que ja no quedava temps, vam marxar cap a casa sense que ningú expliqués cap acudit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada