dijous, 17 de desembre del 2009

Valoració de la meva recitació!

Elecció del text:

Vaig escollir un poema de Miquel Martí i Pol titulat “El silenci”, extret del llibre “Camins (Recull de Premis Poètics)” de l’autora Diana Curto i Daufí.

Expressió oral:

La meva expressió oral va ser correcte encara que va haver-hi algun entrebanc a causa dels nervis.

Mirada:

Intentava dirigir-me a tot el públic amb la mirada, però quasi sempre acabava mirant en un punt concret que era el que hem donava més seguretat.

Veu:

Penso que la meva veu va ser clara i el meu to de veu va ser adequat perquè la meva recitació fos entenedora.

Postura:

En tot moment vaig estar de peu davant del públic perquè tots hem poguessin veure bé, per això crec que la meva postura va ser l’adequada.

Gesticulació:

La gesticulació durant la meva recitació va ser molt mínima, ja que vaig estar tota l’estona quieta sense moure els braços ni les mans.

Control dels nervis:

Al principi de la recitació estava molt nerviosa però a mida que recitava aquest nervis anaven desapareixen. Crec que per lo nerviosa que estava els vaig controlar bé, encara que els podria, potser, haver controlat una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada