divendres, 25 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

Des de que el professor de la matèria de Gestió de la Informació i TIC ens va manar la tasca de la construcció d’un bloc a partir de la xarxa social del blogger per tal d’explicar les classes i fer exercicis del mòdul de Processos i contextos educatius II vaig intentar fer les màximes intervencions possibles.

Al principi, abans de que ens encarreguessin els diversos treballs dels diferents mòduls, les meves intervencions eren molt continuades ja que m’agradava tenir el blog al dia; però a mesura que passava el semestre cada cop hi havia més feina per fer, i aleshores, les meves intervencions van passar a ser menys continuades, però mai sense deixar de fer-ne i complint les dates proposades per entregar.

De totes les intervencions obligatòries que he fet m’agradaria ressaltar.
La primera que vull mencionar és aquella activitat en la qual havíem de escollir un anunci per després analitzar-lo. Jo, aprofitant que estudiem per ser mestres i que estarem en continu contacte amb nens, vaig escollir un anunci que parlava sobre l’educació per part dels pares, cosa que hem va semblar interessant d’analitzar i de reflexionar.
Aquest exercici, a part de pensar, també hem va ajudar a tenir més contacte amb el bloc, ja que havia de penjar el vídeo del Youtube i com que encara no havia penjat gaires no sabia ben bé com fer-ho.
D’altra banda, també voldria mencionar l’activitat sobre la fotografia retocada, ja que hem va semblar bastant interessant. Primerament, perquè mai havia escoltat parlar del programa que vam utilitzar, el GIMP, i aquest hem va agradar perquè vaig descobrir els diferents retocs que es poden arribar a fer amb aquest programa.
A part, la classe hem va agradar perquè vaig aprendre conceptes, com per exemple els tipus d’arxiu (.JPG, .ZIP...) o la mida d’aquests (bytes, Kb...), que s’havia que existien però que en aquell moment vaig aprendre la definició concreta.

Aquí deixo els links perquè pugeu visualitzar les pàgines:

En conclusió, voldria dir que el fet de tenir un bloc m’ha ajudat a aprendre nous recursos tecnològics. Com per exemple, penjar vídeos i imatges, crear noves intervencions, posar links de pàgines webs, posar-me en contacte amb nous programes com el CMaptools o l’Audicity, aprendre eines noves sobre programes que ja utilitzava com el Power Point...
En aquest semestre gràcies a l’eina del bloc crec que he complert els meus objectius que era posar-me en contacte amb les TIC.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada