Dimecres vam acabar la classe pensant en la festa que podríem fer l’últim dia de seminari abans de Nadal, i en aquest seminari de divendres ho vam acabar de concretar.
Després de moltes propostes posades en comú, vam decidir fer una mena de pica-pica apuntant el cadascú hauria de portar. A més, vam dir de fer l’amic invisible però regalant-nos targetes amb felicitacions de Nadal i amb un petit obsequi. A part de tot això, alguns companys van dir de portar les seves guitarres per cantar nadales.
Un cop vam acabar de decidir-ho, vam començar un exercici sobre com prenem els apunts. A partir d’alguns, que vam prendre en les conferències que ens van fer en la setmana de pràctiques, vam poder observar les diferents maneres de com els fem. Mentre que alguns els feien de manera més esquemàtica, és a dir, amb més fletxetes; d’altres, els prenien amb més lletra com si fos una mena de resum.
A partir d’aquí, vam poder observar que depenen la persona li va millor fer-ho d’una manera que d’una altra; com per exemple, a mi no hem va bé de manera esquemàtica ja que quan ho llegeixo després d’un temps no m’enrecordo sinó està aclarit i ben explicat.
A més de tot això, vam poder veure les diferents maneres de com fem per ressaltar les paraules claus, com per exemple subratllant-les, posant-les en majúscula, amb colors...
Al finalitzar, vam acabar el seminari desitjant-nos un bon pont.
Després de moltes propostes posades en comú, vam decidir fer una mena de pica-pica apuntant el cadascú hauria de portar. A més, vam dir de fer l’amic invisible però regalant-nos targetes amb felicitacions de Nadal i amb un petit obsequi. A part de tot això, alguns companys van dir de portar les seves guitarres per cantar nadales.
Un cop vam acabar de decidir-ho, vam començar un exercici sobre com prenem els apunts. A partir d’alguns, que vam prendre en les conferències que ens van fer en la setmana de pràctiques, vam poder observar les diferents maneres de com els fem. Mentre que alguns els feien de manera més esquemàtica, és a dir, amb més fletxetes; d’altres, els prenien amb més lletra com si fos una mena de resum.
A partir d’aquí, vam poder observar que depenen la persona li va millor fer-ho d’una manera que d’una altra; com per exemple, a mi no hem va bé de manera esquemàtica ja que quan ho llegeixo després d’un temps no m’enrecordo sinó està aclarit i ben explicat.
A més de tot això, vam poder veure les diferents maneres de com fem per ressaltar les paraules claus, com per exemple subratllant-les, posant-les en majúscula, amb colors...
Al finalitzar, vam acabar el seminari desitjant-nos un bon pont.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada